Followers

Saturday 4 May 2013

Me Cry

Assalamualaikum , ok setiap permulaan mesti mulakan bismillah , Hehe :) , ok what kalau amalkan macam ni setiap hari kan . Hmmm jam menunjukkan pukul 3.50 pagi , selalu tidur lambat sekarang , mata ni susah nak tidur tak tahu la kenapa , ok mayb perasaan kot :( nak bagi tahu sikit kenapa saya tak pernah dihargai , tapi kenapa saya setia sangat sedangkan kita belum tahu orang tu setia nga kite ker , sayang kite ker ? kite ta tahu kan , tapi kenapa aku ni suka membodohkan diri aku sendiri , haish ta faham la sebenornya , ok kalau orang tu betul sayangkan kite dia takan terlukakan hati kite seteruk yang aku rasa sekarang , tapi aku diamkan diri kerana bersebab tapi bagi dia , macam takde pape bila aku diamkan diri . Langsung takde nak pujuk , ok faham . *untuk sejukkan hati :P , aku nak rasakan kebahagian tu tapi aku tak pernah merasai semua tu , aku bergantung pada janjinya sampai sekarang tapi JANJI tu membuatkan aku trauma sangat :'( , aku bosan .................................. :'( , kenapa aku dilayan seperti ni , aku cuba untuk elakkan diri aku untuk fikir dia tapi aku ta bole , kenapa aku stil sayangkan lelaki macam tu sedangkan dia dah banyak lukakan hati akuu . adakah aku bodoh dalam percintaan ni ? :( please say sometime !!!!!!!! :'((((