Followers

Wednesday 26 December 2012

Permulaan dengan blog baru

ALHAMDULLILAH , akhirnya i have new blog ! maklumlah blog sebelum dan sebelum ni lupe segala password email bagai , HAHA -! memory brain low kan , tak sempat cas , Hihihi :D . Dapat jugak saya updates sekarang dan lepas ni dan seterusnya ( apesal banyak dan sangat ni ) Hihi , Ouh ya , tak lupa kepada yang menolong saya buatkan blog ini , sampai ke pagi kot dia buat blog untuk saya , budi baik mu tak terbalas hanya tuhan aja yang membalasnya ( aiks macam pelik pulak ayat aku ni ) HAHA . btw kawan yang melong saya ni name dia Nurul Asyikin binti .. maaf lupa pulak :) sorryy ! budak ini comel orang nyaa , nak kenal ke ? Haish tak bole , dia udah punya pacar tahu ( amboi aku macam tahu tahu jep ) HAHA . " cik nurul saya telah mencuri hati awak , eh eh eh apesal hati pulak , sebenornya saya mencuri gambar awak " :P 


 Ya ini dia nurul asykin


first update blog baru ni pendek2 jelah ye , tgu second third saya update banyak2 , HAHA . pape pun thanx ye dear , kalau tidak kerana anda , saya takan update blog lagi ,, dah lme kot tak maen dengan blog mucuk2 saya ni , renduuu ! Haha .. anyway thnx a lot nurul asyikin . Jap jap jap nak post wajahmu luuuu !!!!!